Czas realizacji zamówienia

CZAS REALIZACJI


1. Orientacyjny (średni) czas realizacji zamówień na towary w naszym sklepie to 24 godziny.
W przypadku pilnych zamówień prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy
Tel: 578 524 806
E-mail: info@compliment.pl

2. Zamówienia są realizowane i dostarczane wyłącznie w dni robocze, stąd też do czasów realizacji (dostawy) nie są wliczane dni wolne od pracy i weekendy. O postępach w obsłudze zamówienia są Państwo informowani automatycznymi mailami z naszego systemu.

3. Prosimy nie utożsamiać czasu dostawy z czasem realizacji zamówienia. Czas dostawy (który w 99% wypadków wynosi 1 dzień roboczy) to czas pomiędzy wysłaniem zamówienia a dostarczeniem go do odbiorcy. Z kolei czas realizacji obejmuje cały proces przygotowania zamówienia do wysyłki (liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty lub wpłynięcia zamówienia z opcją pobrania do momentu wysłania paczki).

4. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy." lub "Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl