WYSYŁKA I DOSTAWA
1. Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.
Koszty wysyłki:
InPost Paczkomaty 24/7 10,50 zł
Paczkomaty Paczka w Weekend 10,50 zł
InPost Kurier 12,50 zł
2. Paczki dostarczane są w następny dzień roboczy po wysłaniu zamówienia. Po nadaniu przez nas paczki otrzymają Państwo na e-mail wiadomość od firmy kurierskiej, zawierającą numer przesyłki i link do śledzenia paczki. W dniu dostawy otrzymajają Państwo kolejny e-mail, w którym dodatkowo pojawi się telefon do kuriera dostarczającego paczkę. Firma kurierska dysponuje (wyłącznie w celu dostarczenia paczek) numerem telefonu podanym przez klienta przy składaniu zamówienia. Doręczenie poprzedza wiadomość SMS, w odpowiedzi na którą można zmienić termin dostawy. Kurierzy zwykle kontaktują się telefonicznie z odbiorcą przed wizytą, aby „nie zastać pustych drzwi”.
3. Wszystkie produkty wysyłamy odpowiednio zabezpieczone. W przypadku gdy doręczona paczka jest uszkodzona prosimy o natychmiastowe sporządzenie z kurierem protokołu szkody lub natychmiastowy kontakt z nami (przed odjazdem kuriera).
4. Jeżeli w ciągu dwóch dni od momentu otrzymania wiadomości email nie otrzymają Państwo paczki prosimy o kontakt ze sklepem
REKOMENDACJE DOTYCZĄCE PILNYCH ZAMÓWIEŃ
W przypadku pilnych zamówień zalecamy wykonanie następujących czynności:
1. Zamówienia wysłane przez nas do godziny 12:00 InPost zazwyczaj dostarczi następnego dnia do wieczora. Dlatego jeśli zamówienie jest pilne, możesz złożyć je przed godziną 09:00, abyśmy mogli wysłać paczkę przed południem.
2. Dostawa paczek InPost 24/7 Paczkomat jest zwykle szybsza niż dostawa kurierem. Dlatego w przypadku pilnych zamówień polecamy wybrać InPost 24/7 Paczkomat.
3. Składając zamówienie, w sekcji „Dodatkowe informacje” proszę zaznaczić, że zamówienie jest pilne.
4. Jesteśmy zawsze w kontakcie. W każdej chwili możesz wysłać SMS: +48 578 524 806 albo mail: info@compliment.pl